Telefon VoIP

Telefonia VoIP

Zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne

Zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne

Potrzebujesz funkcjonalności centrali PBX? Nie chcesz samodzielnie zarządzać sprzętem i telefonami? Szukasz rozwiązań telefonicznych zintegrowanych z CRM albo pocztą mailową? Sięgnij po IP Telefonię.
Korzyści:
Oszczędności – bezpłatne połaczenia wewnętrzne, pakiety minut, nielimitowane połączenia w ramach abonamentu
Ochrona przed atakami i nadużyciami – dedykowane łącze dostępowe zamiast Internetu
Jakość dźwięku jak podczas spotkań na żywo – technologia HD Voice
Wyższa efektywność komunikacji biznesowej – usługi Unified Communication
Przewidywalność kosztów w przypadku rozbudowy
Zarządzanie end-to-end – wsparcie techniczne 24h, aktualizacje oprogramowania, magazyn serwisowy itp.
Możliwość zachowania dotychczasowej numeracji bez dodatkowych opłat

IP Telefonia (IPT) jest kompleksową usługą głosową, umożliwiającą wykonywanie połączeń telefonicznych w technologii Voice over IP (VoIP). Zastosowanie dedykowanego, symetrycznego łącza dostępowego zapewnia bezpieczeństwo, niezawodność i wysoką jakość połączeń telefonicznych. Zarządzamy rozwiązaniem w pełnym zakresie.

W każdym z trzech wariantów usługi zapewniamy, instaluje i konfiguruje niezbędny sprzęt:

IPT BIZNES to rozwiązanie typu centrex, zapewniające wszystkie podstawowe funkcje centrali telefonicznej bez konieczności jej zakupu. Panel WWW umożliwia łatwą administrację i konfigurację wszystkich usług dodatkowych (m.in. numeracja skrócona, przekierowania, menu IVR, poczta głosowa, skrzynka faksowa). W ramach rozwiązania dostarczamy również nowoczesne telefony IP.
IPT STANDARD jest rozwiązaniem dla klientów posiadających już centralę telefoniczną. Dzięki dostępności różnych interfejsów telefonicznych możliwe jest podłączenie dowolnej centrali (PBX lub IP PBX) oraz wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
IPT PRO to kompletny system telekomunikacyjny wraz z centralą IP PBX i telefonami IP. Rozwiązanie, poza zaawansowanymi mechanizmami zarządzania ruchem telefonicznym, oferuje szeroką gamę funkcji Unified Communication, m.in. telekonferencje, menu głosowe IVR z mechanizmami automatycznej dystrybucji połączeń, fax2mail, voice2mail czy profesjonalny moduł call center z rejestracją rozmów. Otwarte API, styk CTI i technologia Web services dają szerokie możliwości integracji z zewnętrznymi aplikacjami biznesowymi.

Wyślij wiadomość a prześlemy Ci naszą ofertę.

7 + 5 =